Wednesday, November 18, 2009

good luck 4 u

hari nie peperiksaan spm sudah pon bermula.
mesti sapa yang ambek spm getaq kan,kalau tak baca buku la.kalau dah baca relex la beb.MyEm0.Com
buat lek-lok tau.jawab betol2 jgn main2.ni utk masa depan korang jugak.
hari nie 2 orang sedara aku yang ambek spm iaitu
sepupu aku,fatin dan dua pupu aku,tp aku tak berapa kenal sangat la dia tu.baru jumpa brapa kali baru.
dan juga kepada seseorang yang aku minat ni.
good luck 4 u all.
untuk yang ambek upsr tahun ni,bersiap sedialah korang untuk mengetahui result korang......agak2 bleh dapat 5A ark.adek aku pon termasuk orang yang kena bersiap sedia gak
padan muka dia.mesti gelabah bewak punya la esok nak ambek result.kwa kwa kwa,padan muka lu.MyEm0.Com
aku ni mengata orang pandai ja kan.nanti bulan 12 aku plak la yang lemah lutut.tak tau la nak dpt berapa A.yang penting kita dah cuba yang terbaek kan.betol tak???
betol betol betol

No comments: