Tuesday, November 17, 2009

selamat tinggal

hai semua hari nie aku sedih sangat sebab dah tak leh jumpa seseorang yang aku minat sejak tahun lepas lagi
aku ingat nak la ucap good luck kat dia memandangkan
dia nak ambek spm esok.
tp apa yang aku boleh buat
hajat tak kesampaian,nak jumpa tak berani,nak mintak tolong kakak kpd kawan pon x leh,dia kata dia dah tak cakap dah dgn lki tu.aku pon x tau kenapa.Broken Heart Myspace Comments
tp kan kelmarin aku happy giler bleh tengok dia banyak kali,yang tu lah kali terakhir aku bleh tengok dia.
tahun depan dah tak leh dah
walau apa pun aku akan doakan dia semoga bleh jawab soklan dgn tenang.
juga kpd semua calon2 spm aku ucapkan good luck.
korang tolong la doakan agar aku bleh jumpa dia lagi lepas nie,x pon kenalan terus ja dgn dia
selamat tinggal pengarang jantung hatiku.semoga kau berjaya di dunia dan di akhiratBye Myspace Comments

2 comments:

greenhall50 said...

mokcik! aku nak amek kusus kawen ni.. wish me luck 2!

mas said...

mas>>greenhall50
mokcik???wei gua muda lagi la.spm pon tak ambek lagi
pasal kursus kawen tu...wish u gud luck