Monday, April 12, 2010

abes la aku

penatnyer baru balik kolah....tak makan per gi ni dari pagi tadi...sampai jer trus bukak blog ney...aku tension la peksa tadi..punya la payah nak mampos..tak tau nak habaq...antara ketiga3 subjk arini bm,math n biology..yg paling senang bagi aku adalah math n yg paling susah sudah semestinya bio lah kan???hu3..tak tau la nak dapat markah pa nanti....tadi time ngah study bio ngn kwn sekelas aku yg boleh dikatakan paling pandai la kan..tetiba da sorang mamat ney lalu..alaa..mamat y penah aku habaq y aku penah kna gosip ngan dia tu kan..kwan aku ney tetiba jer jadi gila semacam..upa2nya dia mnat kat si mamat tu..hahaha...bila mamat tu lari pon dia kata smart...besa la kan orang kalau dah angau ney kan wat apa pon sumenya elok...dah la..aku penat dah ney...bubye..tatatititutu

1 comment:

Sesopie said...

kawan awak nga angau ea?hehehe