Wednesday, April 14, 2010

jubli perak

ni gambar2 yg aku ambek time gi kem ari tu....gambar mrapu2 jew......sja suka2 p snap gambar orang..hahaha....kem ni wat kat kolah bersempena karnival jubli perak sekolah aku.....banyak acara best2 yg pihak kolah wat....rugi ooo sapa yg x p karnival tu....


antara gambar2 tersebut
gambar atas 2,gambar kawan aku....saja bagi can kat depa nak berposing..hahaha..ni time kat surau...waiting masuknya waktu isyak.....besa la kan orang alim...








gambar2 yg gelap kat atas 2..gambar ustazah Bahyah...dia bagi ceramah tajuk pe tah...x ingat sangat...best dengar dia bagi ceramah..memang orang ramai sangat yg mai dengar...sebelom dia start bagi ceramahkan,hujan turun lebat gila...dah la lebat,angin kuat plak tu...elok2 start ja hujan berenti????




ni plak time gotong royong tuk kenduri...yg pakai baju blue tu sume akak2 intel...
selain akak2 2....pngawas yg ikut kem tu pon kna gotong royong sama2...aku x kena la..sebab aku x ikut bawah pengawas,aku ikut bawah puteri islam...masa depa ngah gotong royong 2 student len yg ikut untuk badan beruniform sume ngah kawad....seb baek aku x kna kawad sebab masa 2 aku ada kem lain plak...tamak kan aku...skali 2 kem dlm satu masa..hahahaha....





haa..ni la kem yg aku p..kem tentukan arah kiblat....aku x dak dalam gambar..2 sume kawan2 aku jer..hahaha....kem ney dia ajar cam na nak cari arah kiblat x kira la kita dok tang mana skali pon..x dak sebab kita nak ponteng sembahyang k...





depa2 ney tukang buh lauk.....dah orang x dak kan..posing la sat..huhuhu


jom makan....yummy!!!~~~~


kesian depa kena kacau...~~peace~~






ney plak gambar time ari anugerah...ni gambar penyanyi juara akademi nasyid..nama dia azhan kot..aku pon x tau...


aku da kat situ pon sebab aku ngan kawan aku kena pengang dulang adiah..kira ok la kan..yg dapat adiah pon leh naik pentas skali jer...aku leh naik banyak kali..hahaha

11 comments:

Rizky2009 said...

pasti seru yh tuh acaranya.... pengen main t4nya nurul

NICK IRFAN said...

wah! bestnyer tgk gmbr mas dalm kem ni rasa mcm sy pun ade sekali kat sna? eh! ni kem ke qiamullai? asyik wktu mlm jer???

mas said...

mama mai antar kamera waktu malam ..pastu esok 2 dah balik sebab 2 x dak gambar aktiviti2 siang

NICK IRFAN said...

oh patutla malam je? ape2pun mmg best giler! enjoy tgk gmbr2 ni teringat zaman masa sy qiamulai dulu.. hehe ape2pun have a nice day! klu ade lagi aktiviti kat skola mas? upload la sini tau.. :)

NICK IRFAN said...

eh! nk tnye mas kjab jgn marah tau! hehe masa malam2 ni ade hantu x? ade x yg kena histeria ker? heheh sj nk thu jer... jgn marah... :)

NICK IRFAN said...

xde ke entry bru dr mas? hehe

mas said...

x dak pon antu......


x tau nk post pa dah la...uhukz

NICK IRFAN said...

la..xkn xde? teka teki xde ker? rndu teka teki mas? hehehe

NICK IRFAN said...

alo mas! :)

NICK IRFAN said...

arghh! tension nk komen entry atas x boleh plak terpaksa komen entry bawah untuk entry atas? eh! mas nk pegi kem smpai ari jumaat lamanya? nnt jgn lupa update tau... ape2pun sy doakan smoga xde ape2 yg berlaku jga diri baik2 dan selalu baca doa sebelum tido... dan have a nice day!! :)

black_mel said...

waahh...bestnya pg kem..