Friday, December 18, 2009

maal hijrah/mimpi/bola

  1. ari nie aku nak ucap salam maal hijrah kat korang sume.... tekadkan azam baru yer.....tema maal hijrah taun nie,'memantapkan ukhwah,memperkasakan ummah'(betol dak tau..klo cilap cory)
  2. aku nak citer sikit pasal mimpi aku nie...mimpi nie membuatkan aku berbanyak-banyak lah takutnya.......aku mimpi aku dok dalam kelas kat kolah,pastu cikgu dok mengajar kat depan...cikgu dok marah2,lpas tu cikgu gitau ada org gagal math dlm pepriksaan PMR..aku gementaq tak qira apa dah...lepas cikgu gtau nama sorang2,last2 skali nama aku...pastu aku terus bangun dari tidur takut punya pasal....macam mana nie...aku takot la..result dah nak dekat dah nie,brapa ari ja lagi nie...aku harap aku tak gagal la....sob...sob...sob...
  3. haa...mesti sume dah tau kan...malysia menang ngan vietnam....best oohh...malaysia menang tu....aku yang tak penah2 tengok bola tetiba jer tringin nak tengok...ari tu aku tengok prlawanan malaysia ngn laos...pastu malaysia ngan vietnam plak....klo aku tengok mesti menang punya la...huhuhu ...klo aku tak tengok belom sure menang gie... aaaa,1 gie waktu penyampaian pingat kan aku tengok gunalan ker sapa tah,dan lagi nak ngorat minat yg pegang pingat tu.....what the fish btol laa.

9 comments:

greenhall said...

mas, jgn la takot. ko dah usaha, so sekarang masanya tuk doa dan tawakal. ok?





ko jeles ke gunalan ngorat minah tu? hehehe

BENA said...

don wori la pasai math tu
mas leh wat kn time 2
so yakin k!
pape pon gud luck ye!
=)

mas said...

greenhall-insyaALLAH..doakan tuk mas k...

sikit pon tak jeles,klo zaquan adha@gol kper yg ngorat mas jeles la...huhuhu

riBena-thanks yer kak..

Unknown said...

hahaahaha kunalan ker gurusamy tah x pasan lak? sbb ade dua india... ha! dia babai kat minah penyampaian pingat 2.. hahahahha klakar kan? sy gelak giler mlm 2... tp yg lain2 x lak ngorat? eh! psl mimpi 2 awk jgn risau sbb slalunya mimpi kita terbalik sy pun pnh mimpi sy lulus 1 subjek jer msa SPM bila tiba result spm kuar kan? sy bkn lulus 1 tp fail 1 jer... jgn risau k... org kata mimpi kita slalu terbalik...

mas said...

NICK IRFAN-okey,klo mimpi saya terbalik alhamdulillah la..klo mimpi kawan saya terbalik cam na???dia mimpi b.arab saya dapat A dia FAIL...KLO CAM TU CAMNA PLAK???

mr.kordes said...

tkut juga mmpi gitu ye mas..hehe...dia la yg terbaik...=)

Unknown said...

insyaallah... mudah2an awk lulus dgn cemerlang... jgn la fikr bkn thik positive k... sbb klu awk dh usaha mustahil la x lulus? msti lulus pnye.... jgn pikir bkn2 k.... kwn awk 2 bhasa arab A? hmm.... msti fail xthu la.. sbb bhasa arab mmg susah pun... hehehehehee

mas said...

NICK IRFAN-mmg susah macam nak giler...ambek b.arb pon coz kena paksa ngan ustaz...sob...sob

pakcik kordi-takot oooh

Sesopie said...

eyh,u kmu daa struggle kan? jngn di pk sgtt mmpi tew taw!