Saturday, December 12, 2009

run 4 ur life

assalamualaikum
tadi aku p kedai,ayah aku suh beli bawang goreng...
sebagai anak yang mithali...wahhh...aku pon dengan rela ati
pi la ke kedai....lepas je aku tukaq sluar(sebelom tu aku pakai kain).
aku pon kuaq la dari umah nak pi kedai...
aku pi nek bas....ikal(orang perlis panggil gerek)
nak nek moto,ayah aku tak bagi,katanya bahaya...
mmg betol la kan...la ni banyak x-c-dent.nak nek keta,tak reti bawak pulak
...haa...ayah kata nak ajar aku nek keta taun depan...bila cukup
umo nt,bleh ambek lesen trus...
nak dijadikan citer,bila jer aku sampai kat depan kedai tu
aku nampak sorang budak laki nie...pakai baju oren..(tak ngam lansung ngan kulitnya)macam kenal...sekali dia kaleh...rupa2nya ex aku..
tak per la,lepas tu aku masuk la pegi beli bawang goreng.
alih2 lpas kuaq dia dah ilang...
asal nampak aku jer mesti dia lari...nape erk???
macam la aku nie hingin sangat kat dia...
bleh blah la ko...
bukan dia jer...ada sorang abang nie aku minat sejak form2 lagi.
la nie abang tu ambek spm...gud luck..
dia pon bila nampak aku jer dia lari..bukan lari la jln kot arah len..
ntah la nape....
maybe prasaan aku jer kot...
p/s:sok ari jadi aku...tak de kena mengena ngan en3 pon

7 comments:

Sesopie said...

mesty ur ex mnat agy kat u,pastew malu ble jmpe..hehhehe..andaian je..

greenhall said...

wah! dah makin tua adik aku ni. haha..


mas,sakit mata la. aduh! sialau2 mata ni.. hoho.


hepi birthday in advance mas!

mas said...

sophie-minat????huhuhu...

greenhall-a'ah..dah tua...nak adiah...emn,silau ar...nt mas tukaq len k..tq

greenhall said...

org tua xblh minta2 adih. bdosa. =p

mas said...

greenhall-tak leh mntak adih ker pokai hah....pandaila kata dosa....ampa yg dosa nt baru tau

Unknown said...

eh!asal jmpe dorg ali?rasa dorg malu kot sebab clash dgn awk tetiba kot2 hati nk blk? jd malu la... mcm malu tapi mahu? hehehe

bluesky said...

org laki mmg cam2..huhu..
prnh gak kna camtu..
lagi satu lelaki ni klu dia tau
kita mnt kt dia makin la dia menjauh..ni speaking of majority la..
tp x semua camtu kot..