Saturday, December 12, 2009

melawat usm

assalamualaikum
lagi 2 ka 3 minggu ntah sebelom cuti kolah,
kolah wat lwatan pegi usm...lama dah...huhuhu
lawatan pegi usm antara aktiviti yg kolah wat untuk budak2 form3..
tapi bukannya pree...berbayar...
tak mahal pon,rm25 ja...
tak mahal la coz bukan guna duet aku pon...huhuhu
best sangat melawat usm...
banyak yg aku dapat mengenai usm kat penang tu...
usm tu kan besar...so banyak tempat la yg kitaowang pegi..
aku nak buh gambar tp tak dak...
so bila cikgu buh jer dlm blog kolah,apalagi
ciplak laa...huhuhuhuy
tetiba jer rasa nak bukak blog kolah..dlu slalu bukak
nak tengok gambar tp cikgu tak
buh lagi..
tadi plak tergerak ati nak bukak tengok
wah...
ada laaaa..
dah buh rupanya..
mesti lama dah..
ni antara gambar yg telah diciplak
sikit jer aku ambek,tak banyak pon
(nie gambar masa kat dlm galeri seni dan kebudayaan kot...)


(nie plak masa tengok pasal angkasa lepas...
kat depan skali tu ada skrin besar tau...cam dlm panggung
wayang la plak)


(nie bahagian pe tah...farhana tu, org suh dia test nak
jadi dj la kononnya)comelkan dia



(nie...masa kat dlm perpustakaan hamzah sendut 1 kot...dia bagi penerangan
tentang tugas2 diorang...sori ek kalau tersilap tulis
nama perpustakaan tu)

(bilik ni tempat utk bersantai...bleh dengar radio lagi...pilih
jer lagu apa yg korang nak)

(gambar ni masa kat alor setar....sori,gambar nie sesat.huhuhu)
(ni waktu mula2 sampai kat usm...depa yg dlm gambar tu lah
yg nak bawak kitaorang masuk makmal...kecuali yg baju merah,tu cikgu gua lah)


(lepas melawat makmal...apalagi makan la)
P/s:nt aku post pasal aku p alorsetar plak er...kalo aku rajin la
p/s:gambar tidak mengikut susunan okey...

7 comments:

Sesopie said...

dtg laa lwat utm lak..=)

hans said...

hahaha
tingat aku zaman sekolah2
excited aku masuk U yg aku pergi
hehe
skrg dah xder apa2

mr.kordes said...

wahh..best tu mas!!cun beb!

mas said...

sophie-insyaAllah...

hans-u mana awk pegi???

pakcikkordi-best...pa yg cun...bdak tu ker...huhuhu

greenhall said...

mana 1 ko mas? ko ada akak x? blh ak ngorat?


plssss..

mas said...

greenhall-gambar mas tak dak...tak dak kakak....spupu da ar...

NICK IRFAN said...

cantik la USM ni bila la sy dpt pergi....