Friday, January 8, 2010

baju n seluar

assalamualaikum


hai sume pa kabor??



aku nak gtau ckit nie...
geram tau..


taun nie kolah wajibkan pakai baju t-shirt n sluar
yg kolah keluarkan...

aku tau la yg aku nie gemuk...
jgn la saja2 nak bagi saiz xl je semuanya
kat aku


ari tu aku try beli baju n sluar
saiz m,okey jer bla
aku try pakai.
siap besar lagi..


korang cuba bayang kan klo dah saiz m aku pakai besar,
tambah2 lah klo
aku pakai saiz xl..
mesti berdouble2
besarnya......
mengelebeh jer nanti...


dlu tak pe la klo pakai selekeh2 coz aku
kolah pompuan semua...karang ni aku dok kolah campur
kna la jaga penampilan ckit...huahuahua
alang2 citer nie..
napa la taun nie pengetua
wajibkan pegi pj kat padang
dok dlm kelas sudah laa...
aku malas la nak kna tukar2 baju nie...
klo dari rumah
pakai bju pj pastu bju kolah nak
wat cam na..
dah la aku pi nek bas...sikal.
klo buh dlm beg..
dah sah2 redot punya..

6 comments:

Sesopie said...

aduhh..same laa.. klaw bju kat U akak ny pon besr2..saiz M cam XL..pelik tol..pastew xnak wat saiz S..gler.

mas said...

sophie-depa dengki la tu..hihihihihi

greenhall said...

mas bawak la iron g skola ya. hehehe..


meh aku tampor pengetua ko laju2. nak?

mas said...

greenhall-tampor pon laju ker???setahu mas la kan tampor slalunya la kuat2...klo nak tampor dya,mas tak da masalah takot nt dya la da masalah pastu kejaq mas ngan rotan dya plak..mampus..

Unknown said...

huh! saiz m pun kecil? wah! eh! awk pindah skola ker??

mas said...

NICK IRFAN-sy pindah time pertengahan form2...