Saturday, January 9, 2010

pengacau sedunia

assalamualaikum


tdi pg da mcj masuk dlm
encet kesayangan aku...

aku guess org len antaq mcj,
tp mamat poyo sorang nie yg antar
tension tul la aku ngn mamat nie..

awat la aku kna klas ngn dya tak tau,
nak concentrate blajar pon tak leh....
dah la bising...sora tu dah la garok...heeee

masa subjek math kan aku wat
jln kira cam len,cikgu wat cam len
tp jwpn ttp sama.so,aku nak tnya la cikgu pasal tuu...

aku hand up la...pastu mamat sekor nie
mula la nak dengki ngan aku...
dya kta pe tah...x clear sngat..

eeee..aku rasa cam nak bagi penumbuk jer
kat muka dya....buat blusher...

tdi dya antaq mcj nak tnya keja rumah apa??
so,aku gtau je laa..

-mamat poyo-

-aku-


tut..tut...tut...(sound effect,mcj msuk)


hai,kte ade kje qolah pe slen kmia n math.


akaun n sej kna bca(aku blas ngan xda mood)


yg 2 kje qolah ke?


kna bca ja(dah start geram)


bca 2 kje qolah ke?


pastu aku tak balas dah...geram betol..
aku tak kata pon yg tuy keja kolah...
aku nak habaq ja suh dya bca...
apasal yg bengong sangat..


loyar buruk ang tu aku tak suka lansung...
coz klo aku dh benci seseorg tu,hang buat la
cam na pon aku tak leh trima dah..paham

klo org len yg antaq mcj cam tu kat aku
mungkin aku okey...
tp ang...eee...x tau la nak kta cam na dah..

6 comments:

Sesopie said...

gler anooying mmat tew..shoot je pale dea!!

mas said...

sophie-tu laa..klo bunuh org tak kena hukuman mandatori dah lama mas bunuh dya..siap wat kenduri kesyukuran lagi tau...

Unknown said...

hahaha btol kata awk mcm x btol jer mamat tu.... ada fuis kat kepala dia terputus ni..

p/s=dia minat kat awk ape? hehe

mas said...

NICK IERAN-mna tau dya minat kat saya nie???hehehe...aritu masa cuti kolah taun lepas,dya da gtau dya suka kat saya...tp tak tau la kan betol ke ataupon dya men2 jer..

Unknown said...

slalu mcm tu mas klu org tu ske sakitkan ati kita dia tu ada hati kt kita... dgr2 mcm tu la... tp sy plak byk pmpuan sakitkan ati sy? hmm.. adakah sy ramai peminat? no komen... hehehehe

mas said...

NICK IRFAN-org encem cam nick mestilah ramai peminatnya