Wednesday, January 13, 2010

experiment report(waktu akhir pembelajaran)

assalamualaikum


sebenarnya en3 ni aku nk post
10 aribulan aritu lagi...
tapi disebabkan kabel tepon umah aku
rosak dek perbuatan manusia nie..
yg aku tidak kenal ibu bapaknya(klo aku knal ,aku nak
suh antar rombongan meminang)...


aku wat ni time waktu biologi..
gila mengantuk dengar
cikgu tu ngajar...


ni dya..(experiment report aku)
.
.
..
.
.

identifying problem-hilang fokus disebabkan
terlalu mengantuk

forming a hypothesis-semakin lama cikgu mengajar,
semakin mengantuk aku dibuatnya

planning the experiment-sorongkan bantal untuk
tidur dengan lebih selesa

identifying variables:
manipulated-tempoh cikgu mengajar
responding-tahap kemenggantukkan

analysis data-bio pada waktu akhir akan
menyebabkan org tidur

drawing conclusion-subjek bio atau pon mana2
subjek yg melibatkan bacaan tidak sepatutnya
diletakkan pada akhir waktu....konklusinya....subjek math @fizik
patut diletakkan pada akhir waktu



p/s:experiment report ni jgn ditiru semasa peksa...klo dak lingkup keputusan korang nanti...

p/s:report ini tidak mengikut format asal paham...cikgu2 jgn marak ok

5 comments:

black_mel said...

x phm la..kena masuk sek balik nie..hehe..

black_mel said...

subjek aper tu?mcm ssh jer nk phm keywords dia..kimia ker?

mas said...

black_mel-subjek biologi...report tu mas reka jer...coz waktu tu gila punya mngantuk laa...nak ilangkan ngantuk sbb tu merepek tu..

Unknown said...

fuh!!! susah tu subjek ni... pening sy.. hrp2 awk boleh lakukan... amin...

mas said...

NICK IRFAN-insyaALLAH