Friday, February 12, 2010

alhamdulillah

adek aku yg ilang da 3 ari dah tu sudah jumpa..la ni dok kat hospital kepala batas....aku nak ucapkan jutaan terima kasih kat semua yg tolong n bagi kerjasama mencari adek aku..jiran2 aku tp tak semua la....penduduk taman lagenda yg sanggup cari dr jam 10 malam hingga dekat pukul 12 lebih,terima kasih sangat2...hanya Tuhan ja dapat balas jasa korang semua....dah la gelap ladang kelapa sawit tu,dengan semaknya lagi...aku tabik ar kat penduduk taman lagenda...dari dua orang ja yg tanya kat ayah aku pasai adek aku pastu depa kol kwn2 sampai dekat 20 lebih jugak la yg mai tolong cari...aku jugak nak terima kasih kat sapa2 yg tolong edarkan gambar adek aku....india pon mai tanya jugak,mmg prihatin la depa ni..beza sungguh dengan pihak polis...rakyat didahulukan pencapaian diutamakan konon..boleh blah la.klo setakat cakap ja wat apa...mula2 ayah aku pi repot kat balai polis padang serai pastu depa tak mau ambek statement plak,suh ayah aku pi kulim buat repot kat sana pukul lapan mlm...dah la kna tunggu sampai 2 jam..tp apa tindakan depa???tak wat apa2 pon..dok goyang kaki ja dlm bilik ekon depa tu...klo stakat nak bangga dok blik ekon,tak payah la...buang masa ja...bila tegur skit ja dah sakit ati...try tengok klo family depa yg kna..huishh kalut suh cari la,antar anjing pengesan la,mcm2 la depa wat klo family depa yg kna...depa ni jgn kata tlong cari,tnya kabar pon dak..ni aku nak mula anti polis ni....sbb tu la adek sharlini ngn asmawi tak jumpa2 gi...sbb prangai cam ni la...bila dah kuar paper ngn masuk tv baru kalut nak cari....hipokrit betol la depa ni...dlm citer gerak khas tu kemain baek ,haktuih...pembohong ja tu.gaji dah naik,so pandai2 la jlnkan tugas....ni dok kta kat polis ni,satgi ada la yg nak saman aku ni.maukalau saman org laju la,duit la katakan tp bab tlong org haram dak pon

6 comments:

black_mel said...

syukur la dah jumpa...sabar...

mas said...

black_mel-syukur sangat2

Unknown said...

dh jmpa adik mas? mcm mne bleh hilang tu tersesat dlm ladang kelapa sawit kot? ape2 pun jgn bg dia kluar rumah lps maghrib nnt hantu sorok... eh! huh! berani mas wat statement mcm ni? bahaya tu.... sy no komen jer.... sbb kwn baik sy polis gak jd xleh nk kutuk2 la... hehee

mas said...

NICK IRFAN-bukannya apa..bila dah geram..mcam2 trkluar

greenhall said...

lega dah jumpa..






susah kan mas bila da yg suka mkn gaji buta. ishishish..

mas said...

greenhal-tau tak pa..jgn gtau depa tau..nt kna saman plak