Wednesday, February 10, 2010

biar lambat asal betul

tadi aku da xperiment bio ngn kimia...la ni aku nak cita pasal xperiment kimia ja.
tadi cikgu terang kat depan pasai xperiment tu tp sepatah haram pon aku tak paham.
pastu cikgu bg kertas ttg procedure xperiment tu..aku ngn ahli kumpulan aku
ambek masa gak la nak paham method tu...kumpulan len semua dah pakat mula dah,aku ja belom....pastu lepas dah paham semua aku pon start la.kami bahagi tugas.sorang pegang jam randik,sorang gi jaga termometer n sorang gi catat masa...last2 kump yg start dulu semuanya salah,wat tak betol.kump aku walaupon start lmbat tp betol.
so,aku nak bagitau kat sini buat keja tu biar lambat asal betol.wat pa nak cepat klo salah...cikgu pon dah tak tau nak wat cam na ngn depa coz klo nak ulang balik makan masa jugak,dah la bnyak gi xperiment kena wat...peka depa camna la nt

8 comments:

black_mel said...

haha...biar lambat asalkan selamat...

Sesopie said...

bestnye wat eksperimen time skulah..len kali wat cmtew gak taw..better late than sorry!!

mas said...

black_mel-perkataan selamat tak sesuai sbb tu tukar..haha

mas said...

sophie-best sangat...ok2...hehehe

Unknown said...

heheheh sian dorg ape2 pun sy sokong mas!!!! ape2 keje pun kita buat biar lambat asal selamat.... hehehe

coffee said...

terbaekkk

mas said...

NICK IRFAN-betol tu

mas said...

coffee-:-)))