Friday, February 5, 2010

DOA SEORANG TEMAN






Aku menadah tangan berdoa,
memberitahu Tuhan yang aku....
bersyukur kerana ALLAH S.W.T
telah mengurniakan seorang sahabat
sepertimu kepadaku

Ya ALLAH.....
ku mohon agar engkau
sentiasa mencurahkan rahmatMU
kepada sahabatku.....

wahai sahabatku
akanku berjanji
jika semalam aku adalah sahabatmu
hari ini aku masih lagi sahabatmu
dan
jangan risau mengenai hari esok......

akan aku sentiasa menjadi sahabat
itulah janjiku kepada sahabatku
dan itulah juga
hadiah kepadamu....
kesetiaan seorang sahabat.....
Amin...............

ni majalah kolah aku...
hasil nukilan kat atas tu aku ciplak
dari buku ni la...huhuhu
p/s:gambar kat atas tu gambar kawan2 aku,tp da beberapa org gi aku tak dak gambaq depa..

4 comments:

black_mel said...

haha....nasib baik xde buku tu..huhuhuhu...

Unknown said...

wah! ade buku skola tu.. skola sy xde lak? ape2 pun sy doakan smoga mas dn kwn2 akan tetap bersama selamanya.. amin....

mas said...

black_mel-npa plak???

mas said...

NICK IRFAN-buku tu da satu ja coz mak pak budak kolas mas tak bgi keluarkan dah..depa kata mahal....insyaALLAH amin