Tuesday, February 16, 2010

apa puncanya?

Din Sewel telah dimasukkan ke Hospital Bahagia.Doktor yang merawatnya bertanya "apa masalah awak?doktor trsebut mendapat jawapan tersebut:
"semuanya bermula apabila saya berkahwin.Saya rasa saya tak sepatutnya berkahwin dengan perempuan itu.Saya berkahwin dengan seorang janda yang mempunya seorang anak perempuan yang sudah dewasa.Anak perempuannya itu menjadi anak tiri saya.Ayah saya datang menziarahi saya,jatuh cinta dengan anak tiri saya dan kemudiannya mereka berkahwin.Maka anak tiri saya sekarang menjadi emak tiri saya.Tidak lama kemudian isteri saya melahirkan anak lelaki,yang sudah tentu menjadi adik ipar ayah saya kerana dia adalah adik kepada isteri ayah saya.Jdi seperti yang saya cakap tadi,anak tiri saya berkahwin dengan ayah saya,maka dia adalah emak tiri saya.Sekarang anak saya adalah adik kepada emak tiri saya,maka anak saya adalah bapa saudara saya.Isteri saya sekarang adalah nenek saya kerana dia adalah emak kepada emak tiri saya.Jangan lupa yang emak tiri saya adalah anak tiri saya,jangan lupa juga yang saya adalah cucu istri saya.Tapi,cuba dengar betul-betul,kerana saya berkahwin dengan nenek tiri saya,saya bukan sahaja cucu isteri saya dan suaminya,tetapi saya adalah datuk saya sendiri.Itulah sebabnya saya ada disini".

17 comments:

hans said...

hahahha
kesian dia

noorafzan.blogspot.com said...

complicated benor..

Anonymous said...

pening palo den!

mas said...

hans-kesian3

mas said...

noor afzan-hehehe

mas said...

GhOsToNe-makan panadol activefast(btol dak tau eja..ahh,lantak la)..hahah

LovelyMe said...

waaa..pening2..nk tido jap..zzzzzz
hahaha~

mas said...

irahehe-pening kan???hahaha

greenhall said...

haha.. ak dah penah baca cite lbh kurang ni dlm mastika

mas said...

greenhall-ye ker????hehehe.tp mas x ambek dlm mastika

Unknown said...

wakakaka mcm cte keluarga 69 daa... hahahahah lawak la adoi..

greenhall said...

mas, nak no ic.. nk hntr sms. =p

mas said...

NICK IRFAN-Hahahaha...windu ar kat nick

mas said...

greenhall-tak dak keja ka nak no ic...gna no ic antar sms...apa la mat rongak ni

greenhall said...

dah tu, xpaham2 lg? haha

mas said...

greenhall-sja wat x pham...hahaha

greenhall said...

ah! frust la mcm ni.. haha